
Teenused
"Test-külastus" ehk Teeninduse Hindamine
Iventingu unikaalne „test-külastus“ lähenemine aitab analüüsida teeninduse kvaliteedi hetkeseisu, et luua just sinu meeskonnale sobivad tailor made koolituslahendused. See teenus hõlmab diskreetset hindamiskülastust, mille käigus ekspert analüüsib toitlustusettevõtte külastuskogemust ja saalis toimuvat.
​
Hindamise tulemusel tuvastatakse teeninduskvaliteedi tugevused (oskused ja etikett, suhtlemine, kiirus, märkamine jne) ning täiustamist vajavad nüansid. Samuti analüüsitakse põhjalikult ja detailselt kogu külastuskogemust - vastuvõtt, külalislahkus, interjöör, muusika jne.
Külastuse tulemusena valmib raport, mis esitatakse tellijale. Raportis sisalduvad kõik tähelepanekud detailselt ning lisaks ka
praktilised soovitused ja lahendused teenindustaseme, müügi ja külaliste rahulolu tõstmiseks.
Teeninduse Meistriklass
Iventing pakub terviklikku teenust, mis aitab tõsta sinu ettevõtte teeninduskvaliteedi uuele tasemele.
1. "Test-külastus". Kõik algab teeninduse ja külastuskogemuse kaardistamisest – ekspert hindab teeninduskogemust kliendi pilgu läbi, tuvastades tugevused ja arengukohad. Tulemustest valmib raport, mis saadetakse tellijale.
​
2. Seejärel analüüsitakse meeskonna töökorraldust ja motivatsioonisüsteemi, pakkudes praktilisi ettepanekuid efektiivsuse ja rahulolu suurendamiseks.
​
3. Kaardistuse tulemustel põhinevalt toimub eesmärgistatud koolitus nii teenindajatele kui juhatajale. Koolitus ühendab teooria ja praktika – arutame päriselulisi olukordi, harjutame suhtlust külalistega ning aitame mõista iga teenindaja rolli külastuskogemuse loomisel.
​
4. Teenuse lõpus viiakse läbi tulemuste testimine – teadmiste kontroll ja uus testkülastus, mis kinnitab koolituse mõju.
Fookuses on teeninduse kvaliteet, külaliste ootused, müügivõimaluste kasvatamine ja meeldejääva külastuskogemuse loomine.
Teeninduse Meistriklass Plus
Teeninduse Meistriklass Plus sisaldab endas kõiki teenuseid ja etappe, mida Teeniduse Meistriklass, millele lisandub koolitus/väljaõpe konkreetsest ettevõttest lähtudes - organisatsiooni kultuur ja tavad (sh sisekorraeeskiri, normid jms), tooraine ja toitude päritolu ning valmistamisviis, veinikoolitus jne.
Eeldatavad tulemused ja oskused arutatakse läbi ning lepitakse kokku ettevõtte juhatusega. Hinnastamine sõltub info, teadmiste ja koolituse mahust.
Etapid:
-
teeninduse ja külastuskogemuse kaardistamine / Loe: test-külastus​
-
meeskonna töökorralduse ja motivatsioonisüsteemi analüüs / Loe: Teeninduse Meistriklass​
-
eesmärgi- ja vajaduspõhine koolitus nii teenindajatele kui juhatajale / Loe: Teeninduse Meistriklass
-
ettevõttest lähtuv detailsetele teadmistele suunatud koolitus/väljaõpe / Detailne kirjeldus kohtumise järgselt
-
tulemuste testimine / Loe: Teeninduse Meistriklass
​
Asendus-juhtimine / Uue juhi värbamine
Igas ettevõttes võib ette tulla hetki, mil juhil tuleb ootamatult lahkuda või sobivat inimest pole veel leitud — samal ajal peab äri siiski sujuvalt toimima. Just sellistes olukordades astume meie appi.
Pakume professionaalset asendusjuhtimist, mille käigus tagame ettevõtte igapäevase toimimise, toetame meeskonda ning hoiame protsessid kontrolli all.
Soovi korral aitame leida ja värvata ka uue juhi/juhataja ning anname talle põhjaliku väljaõppe vastavalt teie ettevõtte vajadustele ja visioonile. Meie eesmärk on, et üleminek oleks sujuv ning teie ettevõte jätkaks tööd tugevamana kui varem.